This website will introduce
you with the theory Paleocontact

Paleocontacts theory is rapidly gaining popularity all over the world on the theory that more than 10 000 years ago, our land was visited by extraterrestrial civilizations that have left uswith a number of archeological sites, a review of which is presented to you in the format of articles and videos.

Paleocontact.com updated
as new information

You can help if you send us a video or an interesting article.

Donations:
Yandex money: 410011087425987
Webmoney: Z142006741237

  • About what this site?
  • How often it is updated?
  • Donations
Last article: Indian cave paintings
Added Aug. 8, 2014, 7:30 p.m.

So what is paleocontact

Added by root - May 16, 2013, 11:38 a.m.


So what is paleocontacts, and why we write about it.



According to science modern man, Homo sapiens, appeared as a result of evolution, separated from other hominids, great apes and placental mammals about 200 thousand years ago. Is a descendant of other people, including the oldest known living species in Europe - Homo antecessor (Man predecessor), who lived from 1.2 million to 800 thousand years ago. Distinguish the following stages of human development: the Lower Paleolithic, Middle Paleolithic, Upper Paleolithic, Mesolithic, Neolithic, Bronze Age, Bronze Age, Iron Age, Modern people. We are interested in the Upper Palaeolithic. Referring to official sources.

Upper Palaeolithic

This later period of the Old Stone Age. He started 40 thousand years ago. At the end of the Wurm glaciation, which began 75 thousand years ago, there were Cro-Magnons (neantropy, fossil modern man). Brain volume 1600 (1100 - 2200 cm3). Skull - like that of modern humans. Superciliary solid roller missing. Chin protrusion developed, so it was well developed. The tools of stone, but more sophisticated. They lived in caves and shelters. Worn clothing. It was a time of primitive tribal community. Asian hunters across the Bering Strait land bridge to North America entered. People got to Australia. Invented needle. On a fragment of the bone shows a lunar calendar. Primitive artists adorn the walls and ceilings of the caves of France and Spain.
 

Paleolith eyes of the artist

However, in the era of horseback Paleolithic (and some early Mesolithic), people begin to create the crown of creation, which is impossible to repeat: all the megalithic monuments were built in one period of time (about ~ 5000 - ~ 10 000 BC) At this time were built pyramids of Giza and the Pyramid of Cheops in Egypt, in these dates is the approximate age of the blocks and on the ruins of Puma Punku, Tiahuanaco and Machu Picchu in South America. The first logical question begs itself. How people who only just learned how to create simple huts sudden appearance of such technology? (please note the following machine cuts and holes on the drill)

Blocks in the ruins of Puma Punku - age > 2000 years Pumapunku

But even more clearly that is several thousand years old and people still build earthen dugouts. Let's see a video that clearly shows the difference in the masonry. The material that was laying on top of a great machine-processed blocks is just clay with stones, and in fact corresponds to human development at the time.

The right question to ask is - how people in such a short period of time learned to build such a complex engineering structure, and why, after some few thousand years it has lost this knowledge? Another valid and logical question to ask is - why these complex structures lined with beautifully machined blocks (which sometimes reach weighing 1000 tons), appeared at around the same time and for the whole world? Characteristics of the equipment used in the construction of the megaliths, amaze experts even today. In Aswan preserved quarry, which was quarried gray granite. It was nedorublenny block weighing about 1,200 tons. No modern equipment can not even come close to their lifting and moving. If we pay attention to the side effects of cutting unit, it immediately becomes apparent high level of technical capacity development quarry. And how it could carve people at that time, without special tools?

Unfinished Obelisk in Asuan Egypt

All these questions can not answer modern science, preferring to ignore them in principle. I propose to look at two more movie being shot blocks found in the ruins of Tiwanaku near age > 1 000 BC.
We see traces of cutters, drills and machine processing of stone.

However, the official science claims that it did Indian tribes. Ie scientists propose to believe that at the time (> 1 000 BC) the Indians had drills, mills, lathes, and mills for precision machining of stone.



Thus, in the short period of our history on our entire planet appear significant monuments, different from all the other buildings BC lovely stone processing, scale and precise engineering calculations. Also, in the mythology of all peoples of the world appear certain gods descended from the heavens. Different people are described in different ways, but all of these myths are reduced to one - beings from heaven. In the same period there are figurines and cave paintings, which also depicted these gods.
And then one day the construction is over, and in all the legends say that the gods had gone back to heaven. What is this? The expedition ended with the gods?

It can be assumed on the basis of extensive evidence that they were not gods, and representatives of other civilizations. Thus, we assume that about 10 000 years ago, the planet landed some interplanetary expedition. In appearance the astronauts differed little from us, what is quite clearly shows cave paintings and figurines of "gods" have come down to our time.

We assume that the expedition built a number of technical installations, the most famous of which Puma Punku and Machu Picchu. Also remained takeoff area Nazca. Obviously, they had very good tools for working stone, as indicated (in the literal sense of the word) sawn mountain in South America. For what would have been clear how easily cut huge chunks right out of the rock mass, watch the following video.

We assume that they were built several pyramids in Egypt, which according to the structure of their cameras, and a clear focus on the constellation Orion - were and are something of a transmitter. Our guests tried to leave for us what that mark, as evidenced by huge patterns in mountains of South America (see America).

Comments:

Jonn
Its great. Thanks!
Aug. 30, 2012, 9:49 a.m.
Vasif Safarov
somehow,Russians are the most involved people to this theory :-)
Sept. 28, 2012, 12:56 p.m.
toro33
интересно...
Sept. 27, 2012, 4:52 p.m.
W.O.T.A.N.
прям сюжет х/ф "Прометей", хотя соглашусь во всём кроме, целей вышей цивилизаций...
Sept. 27, 2012, 4:52 p.m.
vasja
"somehow,Russians are the most involved people to this theory :-)" кстати по ентой теории к нам-то как раз никто и не прилетал, ничего не строил...или прилетал, вы не в курсе?:)
Nov. 8, 2012, 12:27 a.m.
Админ
в России нашли только череп бизона пробитый пулей, которому порядка 40000 лет. Нашли еще пирамиды ушедшие глубоко под землю в крыму, об этом возможно сделаем отдельную статью. Возможно у нас и есть и другие следы Палеоконтакта, но никаких исследований в данном направлении не ведется.
Nov. 8, 2012, 12:30 a.m.
Жэка
Сам был на пирамидах и видел своими глазами как там камни подогнаны! Сам человек, в те времена чисто физически не мог такого соорудить! Учебники истории лгут!
Jan. 24, 2013, 9:31 a.m.
assasin
админ, всё уже давно исследовано и извесно! Но не для широкой публики! Задайте вопрос: кто такие массоны, откуда их орден берёт начало и кто они теперь! А теперь подумай о скачке развития за последние 100 лет! Палеоконтакт был, но и в 20-ом веке ОНИ нас навестили! Может и до сих пор среди нас?
Feb. 20, 2013, 10:01 a.m.
Форца
Жэка это не сложно. Пирамида - это простая, само поддерживающиеся конструкция. К тому же архитекторы египтян знали геометрию лучше чем, видимо, вы. Из чего следует что они были хорошими архитекторами. В плане технологий? Чтобы соорудить Любой египетский памятник достаточно карьер и базовые знания обработки меди, для изготовления инструментов. К тому же, печально что современный человек не может запомнить курс физики 6-7 класса, там где про силу трения и рычаги.
Feb. 25, 2013, 1:01 p.m.
Марина
я недавно заинтересоваплась этой теорией, много фильмов о ней посмотрела. недавно сделала в яндексе запрос - древнейшие иконы Руси, и на одной из них обнаружила ни больше, ни меньше, ракету! и мужу показала, он тоже увидел, хотя и скептик. как можно сюда картинки выкладывать?

Администрация: Можно и нужно! Пишите в группу в ВК либо в комментарии здесь.
Feb. 25, 2013, 1:07 p.m.
Eternity and Infinity
Что-то вы зациклились на технологии обработки камня, хотя это немаловажно, однако многое упущено. Создание ими (или мы и есть они) религии, общественносого устройства, неравенства, рабства как системы, создание человеческого рода наконец, что отражено в религии. Передача людям знаний о космосе, генетике, геологии (а геологические это познание в геологическом времени, то есть за миллионы лет), и практически о всех других науках, включая науку контроля над обществом, то есть поддержания цивилизации в рабочем состоянии. И тогда получится, что мы - просто звёздная колония.

Администрация: Не надо путать глобальный заговор, масонов, и тп с палеоконтактом. Мыслите простыми категориями, нам известно что на земле была некая экспедиция ~10 000 лет назад, которая оставила технические постройки, о них мы и пишем. Представителей данной экспедиции по всему миру изобразили в наскальной живописи. Во всех преданиях и легендах есть упоминания о грохочущих колесницах, богах спустившихся с неба и тп. Больше мы не знаем ничего и врядли узнаем. Строить догадки бесполезно.
Feb. 25, 2013, 1:11 p.m.
Олег
А в России есть Сибирские котлы! Тоже оч интересная загадка...что и от кудо это.
March 31, 2013, 1:33 p.m.
Сергей
Спасибо, вам за то, что появляются такие сайты Только пожалуйста дотошно проверяйте, то людям даете.. Ото видел пару популярных сайтов, где конеччно интересно, но ничего общего с исследованиями истории я не увидел, сплошная непроверенная отсебятина. Надеюсь у вас будет все по другому, еще раз спасибо. И капчу поменяйте, ероглифы прям не разгадать))

Администрация: А мы и проверяем. Вся администрация данного сайта имеет высшее техническое образование, поэтому антинаучной чуши мы тут недопустим :)
April 9, 2013, 9:32 a.m.
Иван
А ведь ничего странного нет,ведь и сейчас есть отсталые племена которые занимаются охотой и собирательством,где-нибудь в Африке или на тропических островах.Да что далеко ехать сравните дачную избу и какой-нибудь небоскреб,изба по сравнению с ним-*каменный век*,канализация то не везде!
April 18, 2013, 12:50 a.m.
lekan
я сам строитель и сказать что ничего странного в этом нет не берусь понимаю вес бетона может достигать 50 тонн и выше но не 1000 тем более монолит да у нас такой техники нет это более чем странно
Aug. 2, 2013, 9:35 a.m.
Александр
ребята я согласен с палеоконтактом,особенно касаемо в легендах и всяких мифах ну и религий думаю тоже,мало конечно доказательств чтобы это доказать большинству,особенно в части того что боги и ангелы там всякие ну точно похожи на нло,особенно меня убеждают те же строки из библии,что человек создан по образу и подобию божьему,видимо гуманоидному
Aug. 2, 2013, 9:35 a.m.
Михаил
Простите, то что здесь выкладывают это первоисточник? У меня школьный проект на тему внеземных цивилизаций, решил вставить эту теорию в проект.

Администрация: Непроверенной информации здесь нет, все о чем мы пишем - гуглится, существует и намекает о том что было раньше :)
Nov. 3, 2013, 2:18 a.m.
Евгений
Администрация, приведите пожалуйста аргументы в пользу того, что это были именно пришельцы, а не развившаяся в древности и вымершая из-за катаклизма цивилизация.

Администрация: Об этом можно сделать вывод например на основе легенд древних индейцев и аборигенов Австралии. В них говорится о том что некие существа спустились с небес и дали знания.
Nov. 3, 2013, 2:17 a.m.
игорь
полностью солидарен с Eternity and Infinity . от себя же добавлю , то , что уверен - нас пасут до сих пор . трудно признать себя домашним животным , или , если хотите , "рабом божим" . но , думаю, признание самому себе в этом - простая и первая необходимость для дальнейшего развития , в противном ,худшем, случае нас ждёт самоуничтожение
Nov. 7, 2013, 10:45 a.m.
Ivan Daza
I agree to the theories, completly. Here is my version of the story: http://vimeopro.com/titicaco/kingofthesea/video/55039720 and watch the following movies to see history unfold.
Nov. 7, 2013, 10:46 a.m.
Saros7
Very informative stuff, can't leave any Investigation left unturned!
Jan. 30, 2014, 12:16 p.m.
duarte
Gobekli Tepe..... o jardim do eden.O ÍNICIO DO DESPERTAR. Fomos visitádos diversas vezes e foram eles q deram as adicções de que difere a nossa espécie e chamamos raça. Está provado genéticamente q vimos todos de uma única mulher,..... a Eva Mitocondrial. Mas milhares de anos depois tivemos o despertar dessa espécie, com as adicções dos Deuses, que nos haviam feito á sua "imagem e "semelhança.
Aug. 8, 2014, 7:24 p.m.
 
  • captcha
  • General sponsor

    Crypt-box.org

    Our partner reshka.org:

    reshka.org